El Sarralenc tenia un partit molt important per comprobar les seves aspiracions a la part alta de la taula. Aquestes aspiracions les ha resolt satisfactòriament ja que ha guanyat el líder, el Sant Salvador, per 4 gols a 2. D'aquesta manera el Sarralenc puja al carro de la part alta de la taula.
El Santa Coloma de Queralt no ha sapigut aprofitar del tot la derrota del líder ja que ha empatat a 6 gols al camp del Creixell. El partit, carregat de gols, ha deixat insatisfet als colomins que amb la victòria haguéssin agafat de talons al líder.
El Ràcing Rocafort ha trencat el gran inici d'any del Vimbodí, equip que havia guanyat tots els partits del 2010. Amb el 2 a 1 dels rocafortins continuen la seva línia ascendent.
I una setmana més, l'Espluga de Francolí ens porta males notícies. Aquesta setmana ha perdut 3 a 0 al camp de l'Alcover i es confirma com el pitjor equip conquenc.
Classificació:
1 SAN SALVADOR, U.D. ..............45
2 SANTA COLOMA QUERALT U.E. .. 42
3 SARRALENC, E.C.......................40
4 VILA-RODONA C.F. .................37
5 RACING ROCAFORT C.F. ........ 32
6 CONSTANTI, C.E. "B" ............ 32
7 PLA DE STA. MARIA, C.D. ........29
8 VIMBODI, C.F. ........................26
9 VALLMOLL C.D. ......................25
10 L'ESPLUGA DE FRANCOLI, U.E. ...20
11 ALCOVER, C.E. "B" .................... 16
12 CREIXELL C.E. "B" .................... 10
13 VILABELLA, ATLETIC ................... 10
14 LA RIBA, C.F. ...................................0