Actualitat
RSS
Dimecres, 18 Agost 2010
Segons Joaquim Nadal, cap document planteja la represa de l'A-27
En una entrevista a RAC1, el Conseller d'Obres Públiques ha contradit al diputat tarragoní Francesc Vallés sobre la possible represa de les obres de l'A-27 després de la retallada del Govern del PSOE (P)
Fotografia de la notícia
Amplia foto
""  Joaquim Nadal, durant l'entrevista a RAC1

El conseller d'Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal, ha explicat en una entrevista a RAC1 que les retallades a les infraestructures que pronostica el govern del PSOE és "és una retallada de tres parells de nassos, de dimensions colossals".

La retallada afecta l'A-27, una carretera que havia de connectar Valls i Montblanc i fins al moment no està previst que el Govern espanyol tingui intenció de tornar-la a activar.

Les cinc obres que el PSOE va rescindir "són prioritats estratègiques" per Catalunya segons el Govern de la Generalitat i segons el Conseller existeixen converses amb el Ministeri de Foment per tal de tornar a licitar aquestes obres. De totes maneres, Nadal diu que fins que no es torni a moure les màquines o que surti publicat al BOE no "s'ha de deixar de reclamar per evitar la retallada".

Nadal contradiu a Francesc Vallès sobre la represa de les obres
Francesc Vallès, diputat a les Corts espanyoles pel PSC, va explicar en roda de premsa que el Govern ZP executaria l'A-27 amb càrrec als pressupostos generals de l'Estat. Per la seva banda, avui, el conseller Nadal ha explicat que encara no existeix cap document oficial que acrediti que aquestes obres es reprendrien, afirmació que contradiu el que va explicar Vallès en roda de premsa.

Redactor: Delcamp.cat