Blog de programa
RSS
Fotografia del programa
Dilluns 27-06-2007
FAcM_Festival d'Art Contemporani de Montblanc

Miquel Gistas, Jordi Basulto, Moisés i Jordi Martorell presenten i parlen
del FAcM.

Festival d'Art Contemporani de Montblanc, que tindrà lloc a Montblanc els dies 2, 3 i 4 de setembre de 2010.
El disseny del cartell és de l'artista montblanquí i col·laborador de Ràdio Montblanc Jordi Martorell.

El proper dilluns dia 23 d'agost a les 11 del matí entrevistem a Miquel Gistas i Jordi Basulto organitzadors del Festival, dins de la programació de La Casa de Palla 107 FM, el programa d'Art, Cultura i Pensament contemporani de Ràdio Montblanc.

Enguany es fusionen dos dels festivals més interessants de la Conca de Barberà, el Sonik i el Castanyasso.

La programació comença amb la conferència del Jordi Martorell "Aproximació a l'Art Contemporani" que tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Biblioteca Comarcal de Montblanc, dijous 2 de setembre a les 19,30h.
El Festival adopta un nou format de programació amb la participació de "Le Navet Bete" amb un espectacle de circ a la plaça Poblet i Teixidó, dissabte 4 de setembre a les 18:00h.

Com sempre la música electrònica i rock més avantguardista la trobareu a l'Antiga Església de Sant Francesc els dies 3 i 4 de setembre.