Actualitat
RSS
Dimecres, 1 Setembre 2010
Rocafort de Queralt clausura els jocs tradicionals 2010
Els Jocs Tradicionals s’han dut a terme a 14 municipis de la Conca de Barberà (C)
Fotografia de la notícia
Amplia foto

El divendres 27 d’agost es van dur a terme els darrers Jocs Tradicionals a Rocafort de Queralt. L’activitat va començar a les sis de la tarda i va finalitzar a les vuit del vespre amb la repartició de samarretes i la foto de grup. El Club la Petanca, l’Associació de Jubilats i Pensionistes i l’Associació de Joves de Rocafort de Queralt van organitzar un berenar tradicional amb pa amb oli i sucre, xocolata i cantis; i van posar música per ambientar l’activitat.

Inicialment, es va jugar al joc del mocador, a l’arrenca cebes i a matar i, posteriorment, petits i grans es van animar a saltar a corda de dos en dos i de quatre en quatre. Més endavant es van treure les baldufes, el cèrcol, els io-io, les xapes, les gomes elàstiques, les bitlles catalanes, les cinquetes, els patacons, etc.

El Servei Comarcal de Joventut de la Conca de Barberà i l’Ajuntament de Rocafort de Queralt volen agrair la fidel col·laboració d’aquestes tres associacions que a través de la seva actitud participativa i col·laboradora van aconseguir apropar els Jocs Tradicionals a més d’un centenar de ciutadans i, al seu lloc, es vol donar les gràcies a totes les persones que van participar als últims Jocs Tradicionals d’aquest any 2010.

Els Jocs Tradicionals s’han dut a terme a 14 municipis de la Conca de Barberà i han tingut una rebuda espectacular. Els organitzadors i col·laboradors, així com també els participants, assenyalen que la participació i implicació ha estat massiva i que els resultats de l’activitat han estat sorprenentment positius, per tant, no es descarta fer segones edicions dels Jocs Tradicionals.

Fotos relacionades
Fotografia de la notícia
Programes
Redactor: C.C.C.B. serveis informatius