Clickània

10.300 persones han gaudit del festival de Playmobil de referència a Catalunya

Montblanc tanca el segon cap de setmana de Clickània amb una xifra per sobre de l'esperada

Clickània ha tornat a atraure a Montblanc milers de visitants aficionats als clicks de Playmobil i al llarg dels quatre dies de la dotzena edició del festival s’han registrat 10.300 visitants. L’any anterior, en una edició amb cinc dies de celebració n’hi va haver 13.500.

El primer cap de setmana tingué 5.800 visitants i durant el segon n’hi va haver 4.500. El dia amb més afluència fou el dissabte 12, amb 3.500.

Durant el festival s’ha tornat a remarcar que Clickània és el festival del Playmòbil per excelència a Catalunya. Moltes de les persones que ja han vingut en altres edicions repeteixen, a més de veure també, cares noves cada edició.

La major part dels visitants respon a una tipologia familiar o en parella i majoritàriament prové de Catalunya i del País Valencià.

La pluja fou un important condicionant el segon diumenge, però l’organització i el públic s’han adaptat a les circumstàncies i les sensacions finals han estat molt satisfactòries.

El diorama del Seguici Popular de Montblanc era la novetat d’aquesta 12a edició i ha sigut acceptat amb gran èxit. A més, el concurs de diorames ubicat al antic hospital de Santa Magdalena ha tingut una setantena de participants que han realitzat muntatges molt originals. Rosa Grau, participant en 10 de les 12 edicions va ser reconeguda per l’organització del festival.

Un altre dels èxits d’aquesta edició ha sigut el concurs del click amagat, el qual ha tingut un seguiment massiu pels carrers de la vila resseguint els aparadors de catorze comerços on hi havia amagats els clicks de la Setmana Medieval de la llegenda de Sant Jordi.

Concurs d’instagram
El proper dimarts es viurà la darrera de les activitats de Clickània. Serà la final del concurs d’Instagram. Es podran votar les cinc imatges finalistes, triades entre les que s’han etiquetat amb els hashtags #montblancmedieval i #clickània2019.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp