Josep Morató/EFMR

Clickània atrau més de 5.800 visitants en el primer cap de setmana

El festival tindrà lloc, també, durant el 19 i 20 d'octubre

El primer cap de setmana de Clickània, el festival de Playmobil de Montblanc, ha atret 5.800 persones, confirmant-se com un dels esdeveniments més potents de la vila. La valoració ha tornat a ser molt bona i els diorames exposats han captivat els visitants per la qualitat, la varietat i la complexitat temàtica de la majoria dels muntatges.

L’exposició dedicada al seguici popular de Montblanc era una de les principals novetats de l’edició d’enguany i ha despertat comentaris molt satisfactoris tant pels visitants com pel públic local vinculat afectivament amb els elements que omplen la plaça Major sempre que Montblanc es vesteix de festa.

Precisament el dissabte hi va haver major presència folklòrica, ja que també va tenir lloc la cinquena Diada de Gegants i Nanos centenaris. Des de l’any passat es fa coincidir amb Clickània i el públic ho agraeix molt.

Com cada any, al llarg del cap de setmana s’ha observat una assistència fluïda i continuada d’un públic familiar i de proximitat: del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre, l’àrea metropolitana de Barcelona, el Penedès, la Catalunya Central i la plana de Lleida.

Enguany s’ha arribat a la cinquena edició del concurs d’Instagram per als seguidors de @montblanc_medieval. Cal etiquetar les fotografies amb els hashtags #montblancmedieval i #clickània2019 i les cinc finalistes es coneixeran el dimarts 22 d’octubre.

El proper cap de setmana els visitants tornaran a viure una experiència ideal per fer en família o amb amics. Exposicions, espai de venda, jocs, demostracions, tallers, concurs del click amagat, sortejos, concurs de diorames, visites a la muralla i entrada al Museu del Pessebre de Catalunya. El dissabte al migdia, el vermut solidari Projecte Júlia’s, i el diumenge al migdia l’actuació d’elements del seguici petit de Montblanc.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp