Oficina de Turisme

Clickània supera les previsions amb 13.800 visitants

La tretzena edició del festival ha estat un èxit de públic

Clickània ha tornat a atraure a Montblanc milers d’aficionats als clicks de Playmobil i al llarg dels sis dies de la tretzena edició del festival s’han registrat 13.800 visitants, que només en entrades han suposat uns ingressos superiors als 33.000€. Abans de la pandèmia havien estat 10.300 visitants el 2019 (amb quatre dies de festival i pluja) i 13.500 visitants el 2018 (amb cinc dies de celebració).

Des de l’Oficina de Turisme valoren molt positivament la xifra aconseguida, tenint en compte les novetats per adaptar el festival a la pandèmia. Durant el primer cap de setmana llarg, en que es va aprofitar el pont del 12 d’octubre, van passar pel festival més de 9.000 persones, mentre que aquest darrer cap de setmana l’han visitat 4.800 persones.

Els organitzadors asseguren que “durant el festival s’ha tornat a posar de manifest que Clickània és el festival de Playmobil de referència a Catalunya. S’ha evidenciat que hi havia un gran volum de públic que coneix bé el festival i que l’enyorava. Els visitants han valorat l’esforç per garantir la retrobada amb una proposta innovadora malgrat els condicionants”.

Els clàssics del festival han tornat a ser el principal reclam, com és l’exposició de diorames o el concurs del click amagat. Tot plegat ha servit per veure una imatge que feia temps que no es veia: els carrers de Montblanc fens de turisme, sobretot familiar, visitant la vila.

Enguany també s’han pogut visitar diorames a l’antic hospital de Sant Marçal i el Centre d’Interpretació de l’Art Rupestre.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp