Josep Ardila

Els esdeveniments de tardor tanquen a Montblanc amb 6.000 visitants a Safrània

Durant tot el cap de setmana s'han repartit 7.000 degustacions

Montblanc ha tancat els esdeveniments de tardor amb Safrània, per on han passat més de 6.000 persones, un lleuger augment respecta a l’edició de l’any passat. La fira de productes agroalimentaris de la Conca de Barberà ha servit, al llarg del cap de setmana, al voltant de 7.000 degustacions gastronòmiques, de vins, caves, licors, cervesa i formatges. Segons Turisme, les xifres són satisfactòries i al llarg dels dos dies de la fira hi va haver moments d’una gran afluència de visitants, especialment el dissabte a la tarda i el diumenge al migdia.

Més enllà de les xifres, des de l’àrea de turisme asseguren que “les sensacions han estat molt positives des del punt de vista de l’organització, dels expositors i dels visitants”. Destaquen que “hi ha hagut més activitats que mai a la cuina ubicada a l’absis de l’antiga església i a la sala de tast que ocupava una part de la Sala de les Corts Catalanes del claustre”. Des de l’organització també destaquen que la fira “ha estat el marc idoni per professionals, on han presett el seu productes i han pogut establir relacions entre ells”.

Amb Safrània, Montblanc tanca els esdeveniment de tardor que van començar amb Terrània al setembre i amb Clickània a l’octubre. Enguany també s’hi suma la fira Brickania, que s’estrenava al juny, i que també va tenir una bona resposta de públic. Sumats als visitants que venen al municipi per la Setmana Medieval a l’abril, gràcies a aquests esdeveniments hauran passat per Montblanc unes 80.000 persones amb un impacte econòmic d’uns 3 milions d’euros.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp