UBCM

Els premiats per la Unió de Botiguers de Montblanc es gasten els 200 euros en un matí

Ho van fer el passat dissabte

El passat dissabte al matí, els guanyadors del sorteig de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc van començar una ruta de compres per la vila, amb l’objectiu de de gastar els diners del premi que havien aconseguit de la campanya de rebaixes d’estiu.

L’entitat ha regalat entre els seus clients 1.000 euros en compres, repartits en cinc premis de 200 euros cadascun. El nom dels afortunats es va conèixer el dijous passat, quan es van extreure les butlletes premiades de la urna situada al vestíbul de l’Ajuntament de Montblanc. Els guanyadors, David Besora, Maria Òdena, Josefina Serra, Ma Carmen Pàmies i Mercè Casanovas, han començat la jornada amb un esmorzar, gentilesa de la UBCM, i després s’han dirigit al centre comercial de Montblanc a realitzar les seves compres.

David Besora, premiat amb una butlleta de Ca les Bepes, ha manifestat la seva satisfacció pel premi i per l’organització de la campanya: “És molt interessant poder-te gastar el premi en un sol matí. He aprofitat per fer algunes de les compres habituals i també per algun regal”. D’altra banda, la Mercè Casanovas, compradora habitual de Queviures Maria Teresa, ha finalitzat les seva compra en aquest establiment i ha expressat la seva alegria pel premi. Ha assegurat que “quan em van trucar el dijous per informar-me del premi ja vaig planificar totes les compres que volia fer. Volia comprar alguna peça de roba, calçat i roba per la llar. Avui només he hagut d’anar a recollir-ho”.

Amb aquesta campanya, la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc continua amb les iniciatives promocionals del comerç de la vila, afegint un estímul extra als bons preus de les rebaixes. En total, els 75 comerços associats han repartit 8.000 butlletes d’aquest sorteig. També s’ha regalat vals d’aparcament gratuït als clients, en col·laboració amb l’Ajuntament de Montblanc. La presidenta de l’associació, Montse Guinovart, assegura: “Estem molt satisfets de la resposta dels nostres clients a la iniciativa i, sobretot, de poder gratificar-los amb aquest premi. Tal i com ja vam fer durant la campanya de Nadal, el nostre objectiu és incentivar la compra de proximitat als establiments de Montblanc, tot potenciant-lo com a referència comercial”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp