Cedida

Espectacles i premis per incentivar el comerç de proximitat aquest Nadal a Montblanc

Les accions promocionals impulsades per la Unió de Botiguers de Montblanc s'encetaran el 3 de desembre i s'allargaran fins el 19 de gener, amb el 21 i 22 de desembre com a dies forts

La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc ja ho té tot a punt per encarar la campanya promocional de Nadal. L’associació comercial, que agrupa a 74 establiments, manté  el compromís actiu amb la promoció del comerç tradicional i de proximitat. Així, un any més, organitza activitats a les diferents zones del centre comercial de la vila, il·luminades amb decoració nadalenca,  i sorteja premis per a incentivar-hi les compres. 
 
La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc començarà les accions promocionals el 3 de desembre i les finalitzarà el 19 de gener. Els dies forts, però, seran els dies 21 i 22 de desembre. Concretament, un espectacle d’animació infantil, una xocolatada gratuïta i una cantada de nadales.

A més, durant tota la campanya, els comerços associats regalaran 40.000 butlletes als clients per participar en el sorteig de 1.000 euros en compres, repartits en un premi de 500 euros i 5 premis de 100 euros. Els premis es podran gastar el 19 de gener a qualsevol dels establiments associats. Les botigues també regalaran vals d’aparcament de dues hores per a les zones blaves municipals, en col·laboració amb l’Ajuntament de Montblanc. 

Per segon any, també es repeteix el joc amb premi «La Gimcana dels Tions», consistent en localitzar 5 tions amb mantes de colors diferents entre els 74 d’amagats als aparadors dels comerços. Un cop completat aquest joc, especialment pensat per a les famílies amb canalla, les butlletes opten a guanyar un premi de quatre entrades a Port Aventura.

Les butlletes dels dos sortejos cal dipositar-les fins al 9 de gener a les urnes situades al vestíbul de l’Ajuntament o a la Biblioteca municipal. Tota la campanya de Nadal va acompanyada de diferents accions de comunicació específiques, com ara l’edició de material gràfic, publicitat i ús de xarxes socials. 

Aquesta és la primera campanya comercial forta amb que la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc estrena la nova targeta promocional TotVila, que es va posar en marxar el setembre passat.

Montse Guinovart, presidenta de la Unió de Botiguers, afirma que, a hores d’ara, hi ha 1.700 usuaris registrats i que ja són 23 els establiments al sistema TotVila.
 
Per la seva banda, la regidora de Comerç de l’Ajuntament de Montblanc, Sílvia Lafebre,  destaca la «diversitat i qualitat dels establiments comercials de la vila», que promociona la campanya. Lafebre ha anunciat que els carrers del centre comercial encendran la il·luminació nadalenca el 5 de desembre.
 
D’altra banda, la regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Montblanc, Marta Civit, ha presentat un nou sistema de pagament a totes les zones blaves municipals, que ha entrat en funcionament aquesta setmana.

Es tracta de l’aplicació per a telèfons mòbils ElParking, que es pot descarregar gratuïtament des de l’App Store i a Google Play. Cal registrar-se i vincular-hi una targeta a un moneder virtual. A través d’aquesta aplicació, s’estableixen els diners que es volen pagar, el temps del tiquet  – que es pot ampliar o treure’n un de nou des del telèfon-, així com recuperar l’import dels diners no consumit o si és el cas per excés de temps cancel·lar les multes. A més, també permet unificar les factures de tots els estacionaments. Els vigilants de les zones blaves montblanquines controlen el sistema a través de tauletes.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp