Ràdio Montblanc

La Ruta del Cister celebra 25 anys amb l’objectiu de rellançar la marca turística

El Monestir de Poblet ha acollit la celebració amb representants dels tres Consells Comarcals

La Ruta del Cister celebra els seus 25 anys d’història amb l’objectiu de rellançar la marca turística. El Palau de l’Abat del Monestir de Poblet ha acollit aquest divendres l’acte de celebració amb representants de totes les administracions i dels tres consells comarcals que integren la ruta: l’Urgell, l’Alt Camp i la Conca de Barberà.

L’acte ha servit per fer balanç de la trajectòria de la Ruta del Cister i per donar a conèixer algunes de les accions que es duran a terme per tal de rellançar la marca i potenciar els atractius dels territoris que la integren.

En aquests 25 anys, la Ruta ha servit per augmentar les xifres de visitants al territori. De fet, durant aquests anys, prop de 7 milions de persones han passat pels monestirs de Poblet, Vallbona de les Monges i Santes Creus i ha augmentat de manera molt significativa la creació d’establiments turístics.

A més, més enllà dels monestirs, la Ruta del Cister també ha servit per donar a conèixer els prop de 65 municipis que en formen part.

Durant el proper 2015, la marca vol continuar creixent i per aquest motiu s’està treballant en la creació de nous productes i noves ofertes. Per exemple, una de les primeres accions serà tornar a posar en marxa l’entrada conjunta als tres monestirs, que tindrà un preu de 12 euros.

També s’està treballant per millorar la visita guiada als tres monestirs així com dinamitzar el patrimoni com a espai cultural.Per celebrar l’efemèride també s’ha fet un redisseny de la imatge corporativa de la Ruta del Cister.

L’acte s’ha acabat amb una foto de família on també hi van participar els presidents dels tres consells comarcals fa 25 anys, impulsors de la Ruta del Cister.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp