Ruta del Cister

La Ruta del Cister estrena any amb nou logotip i amb un talonari d’activitats culturals

S'ha editat coincidint amb l'any del Turisme Cultural a Catalunya

La Ruta del Cister ha començat l’any 2018 amb una nova imatge corporativa i amb l’estrena d’un talonari d’activitats culturals. Enguany es commemora l’Any del Turisme Cultural a Catalunya i la Ruta del Cister ho ha volgut aprofitar per modernitzar la seva marca. La Conca de Barberà, l’Alt Camp i l’Urgell han tirat endavant amb el projecte, per tal de rejovenir la marca que, que l’any 2014 va complir els 25 anys.

S’han aplicat canvis en la tipografia i la tonalitat de color vermell, s’ha ressaltat i accentuat el mot Cister per donar-li més notorietat, atès que és la paraula clau i que diferència de la resta de marques turístiques. La tècnica de turisme, Mireia Bonet, ha destacat que “som el Cister de Catalunya i això a la marca també s’havia de notar”. S’han fet diferents versions que s’adapten als diferents segments, entorns i elements específics de comunicació. La nova imatge gràfica ja s’ha inserit en el web i les xarxes socials, i s’anirà aplicant en el material promocional a mesura que es vagi editant.

D’altra banda, aprofitant l’Any del Turisme Cultural, la Ruta del Cister ha editat un talonari amb vals de descompte de 2×1 i de gratuïtats, per visitar diversos atractius culturals de la tres comarques que conformen la ruta. Es tracta d’un llibret totalment gratuït i es podrà trobar en diferents establiments i oficines de turisme de les tres comarques. Inclou 37 propostes per gaudir dels espais culturals, visites guiades i activitats amb l’objectiu de motivar al turista cultural i d’atraure als visitants que consideren la cultura com una activitat complementària.
Aquest nou material tindrà validesa durant tot l’any 2018, i la iniciativa ha estat possible gràcies a la col·laboració dels agents culturals públics i privats que hi participen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp