Ruta del Cister

La Ruta del Cister presenta 25 noves propostes per gaudir del territori

La campanya s'engega en el marc dels 25 anys de la marca turística

La Ruta del Cister ha engegat la campanya “25 noves propostes per tornar a la Ruta del Cister”, enguany que, precisament, es compleixen 25 anys de la creació de la marca turística que agrupa els monestir de Poblet, Santes Creus i Vallbona sota el paraigua dels consells comarcals de la Conca de Barberà, l’Alt Camp i l’Urgell.

L’objectiu de la campanya és millorar el posicionament de la marca dins el mapa turística català i millorar també la visibilitat de l’oferta del territori. La campanya compta amb el suport dels consells comarcals, la Generalitat i la Diputació de Tarragona i té un finançament de 60.000 euros.

L’objectiu de la campanya és donar a conèixer tots els atractius turístics de les tres comarques i fer que el visitant repeteixi i torni a la Ruta del Cister. Així, s’han programat diverses propostes, fins a vint-i-cinc, sota quatre temàtiques diferents: turisme familiar, turisme cultural, enoturisme i gastronomia i turisme de natura. Inclou propostes com visitar el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet, conèixer l’alabastre de Sarral, trepatejar amb els vins trepat de la DO Conca de Barberà, l’experiència El Vi fa Sang de l’Espluga de Francolí o la visita a la muralla de Montblanc, així com altres propostes de les altres dues comarques que hi participen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp