UBCM

La Tot Vila celebra un any amb 29.000 euros virtuals registrats i 2.355 targetes emeses

La UBCM considera un èxit la implantació de la targeta de fidelització

La targeta comercial Tot Vila de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc ha complert un any de vida amb bones xifres d’acceptació. En aquest primer any, els establiments participants han repartit 2.355 targetes i s’han registrat 49.000 vendes realitzades amb la targeta.

Amb cada compra, el client pot passar la targeta i acumula diners virtuals a cada establiment, que després pot gastar. En aquest primer any s’han generat 29.000 euros virtuals. Amb la targeta, a més, els clients han pogut participat de sortejos que s’han realitzat cada mes.

Un total de 27 establiments del municipi participen del projecte de la Tot Vila, que ha ajudat a fidelitzar la clientela del comerç local. La presidenta de la UBCM, Montse Guinovart, ha explicat que “estem molt satisfets. Són els mateixos clients que et demanen passar la targeta. Ens ha ajudat a fidelitzar els clients”.

El primer any de la targeta coincideix amb la segona edició de la Ganga Food Night, que tindrà lloc aquest proper dissabte 24 d’agost. Va ser l’any passat quan, en el marc d’aquesta festa de comerç, es va presentar la nova targeta comercial. Aquest dissabte les botigues tornaran a sortir al carrer per vendre els seus estocs a preus molt rebaixats. També hi haurà degustacions, música en directe i classes de yoga. Guinovart destaca que “l’any passat va funcionar molt bé, i hem volgut repetir la fórmula”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp