Marc Puig

L’Acampada Jove engega un concurs per trobar la imatge gràfica dels 20 anys del festival

Aquest any, la cita musical que es celebra a Montblanc, celebra el seu vintè anirversari

L’Acampada Jove ha posat en marxa un concurs per escollir la imatge corporativa dels 20 anys del festival. L’objectiu és que la nova imatge gràfica estigui present a tot el material que s’edita per donar a conèixer el festival que tindrà lloc a Montblanc el mes de juliol. El concurs està obert a qualsevol persona física o jurídica que desitgi participar i cada concursant podrà̀ presentar diverses propostes, sense estar limitat el nombre d’elles.

Des de l’organització demanen que la proposta gràfica ha de reflectir l’essència de l’Acampada Jove, tenint en compte que és un festival amb un projecte polític que defensa l’alliberament nacional i social dels Països Catalans, dirigit a un públic jove i fet a partir de la col·laboració de centenars de voluntaris. La proposta haurà d’incloure el cartell promocional per l’Acampada Jove i un logotip específic de la 20a edició i es podran presentar fins al proper 25 de febrer a les 12 del migdia.

El jurat encarregat de seleccionar el disseny guanyador del present concurs estarà constituït pels membres de la direcció de l’Acampada Jove, i es reserva el dret a declarar el premi desert i convocar un nou concurs o noves bases al que hauran de presentar-se nous treballs. El premi pel guanyador serà de 1.000 euros, el pagament del qual es farà una vegada finalitzats tots els tràmits del mateix. El guanyador haurà de presentar una factura a l’organització per a poder-se fer efectiu el cobrament del premi.

El projecte premiat quedarà en propietat exclusiva i permanent de l’Associació Cultural Acampada Jove. Així mateix, l’autor/a del logotip prestarà la seva autorització per tal que l’Associació Cultural Acampada Jove pugui modificar, desenvolupar o adaptar el disseny de la proposta guanyadora.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp