CCCB

L’Oficina de Consum de la Conca atén 400 consultes durant l’any 2018

Les principals queixes tenen a veure amb serveis de telefonia i internet

L’Oficina Comarcal de Consum va atendre, durant l’any 2018, 400 consultes de consumidors que tenien alguna queixa respecte a un servei o un producte adquirit. Una xifra que representa un augment del 25% respecte l’any anterior. D’aquestes 400 consultes, més d’un centenar van finalitzar amb la tramitació d’un expedient de reclamació.

L’informe publicat per l’Oficina de Consum de la Conca constata que d’aquest centenar de reclamacions formalitzades, un 25% van ser acceptades per l’empresa proveïdora, mentre que en un altre 25% dels casos l’empresa no va acceptar la mediació del Servei de Consum.

La tipologia de reclamacions no ha canviat respecte a altres anys. Amb un 33%, les queixes que fan referència als serveis de telefonia continuen encapçalant el rànquing. Els segueixen les que afecten a establiments comercials amb un 21%, queixes sobre les companyies elèctriques amb un 13,5% i un 11% correspon a serveis d’internet.

L’Oficina de Consum de la Conca de Barberà atén de manera presencial els divendres, de 9 a 2, a la seu del Consell Comarcal a Montblanc, o bé per correu electrònic a consumconca@concadebarbera.cat

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp