L’Oficina de Turisme consolida el seu vincle amb el públic local

Actualment es poden comprar tres elements a la oficina, a més del merxandatge habitual de banderoles reciclades del Brickània, Terrània, Clickània i Safrània.

L’Oficina de turisme de Montblanc és un servei que, malgrat estar enfocat cap als visitants, dona servei a un nombre important de montblanquins i montblanquines. Una manera d’enfortir aquesta relacio, més directa d’àmbit local, és organitzar una sèrie de serveis de curt abast. Per exemple, amb l venda de diversos productes i entrades. La Oficina de Turisme s’ha consolidat així com un servei cabdal a la vila.

Actualment es poden comprar tres elements a la oficina, a més del merxandatge habitual de banderoles reciclades del Brickània, Terrània, Clickània i Safrània.

Primerament la Samarreta de la festa major, que enguany està protagonitzada per la Cucafera, una bèstia del seguici popular montblanquí. L’oficina compta amb totes les talles d’adult i de nen i, de moment, ja se n’han venut més de 200.

D’altra banda, també es poden comprar els tiquets del dinar solidari de la festa Posa’t la gorra del primer cap de setmana de setembre. Les entrades tenen un preu de 10 euros i hi ha un aforament màxim de 400 persones.

Finalment, també es poden comprar les entrades a un dels concerts més esperats de la temporada, el de Roger Mas i la la Cobla Sant Jordi. El concert serà el proper 8de setembre, a les deu de la nit al Teatre del Casal Montblanquí, amb un preu de 15€ (a taquilla 20€).

L’oficina de turisme es va obrir ara fa 18 anys, amb la creació de la marca Montblanc Medieval com a destinació turística i el seu objectiu és donar suport en el posicionament de Montblanc en el mapa turístic, promovent noves activitats i línies de treball.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp