ACN

Més de 7.500 persones passen per Clickània el primer cap de setmana

La nova distribució del festival satisfà als visitants.

Més de 7.500 persones han gaudit del primer cap de setmana de Clickània al recinte de Sant Francesc de Montblanc. La setena edició del festival de Playmobil presentava moltes novetats i s’ha complert l’objectiu de donar satisfacció als aficionats als clicks i dinamitzar econòmicament Montblanc.

La valoració dels assistents ha estat molt bona. Han agraït l’ampliació dels espais i l’opció de triar entre dos caps de setmana per assistir al festival. A banda, s’ha lloat la qualitat i originalitat dels diorames i de l’exposició central dedicada als 40 anys dels clicks.

Com cada any, els milers de visitants que han passat per Clickània, també han ajudat a dinamitzar el teixit econòmic de Montblanc. Els comerços de la vila i, molt especialment, els restaurants noten positivament l’efecte del festival. Una incidència que va molt més enllà i de la que se’n beneficien restaurants de la Conca de Barberà i, fins i tot, de l’Alt Camp.

El fet que el festival s’allargui enguany a dos caps de setmana garanteix la satisfacció dels visitants (es redueixen cues, s’eviten saturacions i es guanya espai), i assegura el major impacte econòmic al territori durant més dies.

El proper cap de setmana, 18 i 19 d’octubre, es repeteix la programació prevista: exposicions, espai de venda, jocs i tallers, actuacions al carrer, concurs del click amagat, concurs de diorames,..

Com a novetat, enguany hi ha doble concurs de diorames, amb una quarantena de participants cada cap de setmana. Els guanyadors del primer cap de setmana han estat. Categoria Espitllera (fins a 6 anys): 1r. Anatoly Gras i 2n. Ester Garcia i Maria Rebollo. Categoria Merlet (de 7 a 11 anys): 1r. Juli Miró i 2n. Marc Pons. Categoria Torre (de 12 a 16 anys): 1r. Pol Sabaté i Pau Requena i 2n. Cèlia Prats i Judit Prats.

Durant les dues darreres setmanes l’Oficina de Turisme de Montblanc en col·—laboració amb MisterClick (Stilae) ha organitzat el primer Concurs d’Instagram de Clickània. Cal ser seguidor del compte @montblancmedieval i etiquetar les fotos amb els hashtags #montblancmedieval i #clickània2014. De totes les imatges participants, es triaran cinc finalistes per a cada categoria, i dissabte 18 a les 7 de la tarda es farà l’acte de lliuremant de premis, junt amb els guanyadors del concurs d’instagram de la Festa Major.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp