UBCM

Montblanc dóna el tret de sortida a les rebaixes d’estiu

S'ha engegat una nova campanya i s'han col·locat pancartes a diversos punts del municipi

Montblanc ha donat el tret de sortida les rebaixes d’estiu. La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc ha iniciat una nova campanya amb l’edició de vinils i pancartes als carrers, dissenyats per l’ocasió.

S’han col·locat 7 pancartes a diferents eixos comercials, com la muralla de Santa Tecla i el nucli antic. L’associació comercial centra els esforços en aconseguir una major visibilitat de les rebaixes a tot el centre de compres de Montblanc, tot unificant-ne la imatge. L’objectiu de la campanya, que acabarà el 31 d’agost, és potenciar les compres durant l’època de rebaixes i atraure nous clients. Alhora i en consonància amb les dues campanyes anteriors, promocionar Montblanc com un centre comercial de referència.

Noves bosses resistents i biodegradables
Alhora, establiments associats regalaran bosses de compra als clients habituals. L’acció “pretén fidelitzar els clients als establiments de Montblanc i, al mateix temps, fer promoció de Montblanc i de la UBCM com a marques especialitzades en comerç de proximitat”, explica Jordi Robusté, president de l’associació. La bossa és resistent i biodegradable, amb la qual cosa es contribueix a reduir la utilització de bosses de plàstic d’un sol ús.

La bossa és de color taronja i hi apareixen estampats el logotip de la Unió de Botiguers i l’eslògan ‘Emporta’t Montblanc a la bossa!’. Alguns comerços han apostat per personalitzar-la amb el seu nom i logotip per una de les cares. Se n’han editat un miler i l’entitat comercial espera que els clients la usin per a múltiples activitats quotidianes, tot fent així difusió indirecte de la vila com a marca comercial de primer ordre.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp