Arxiu

Montblanc es torna a promocionar aprofitant la temporada de calçotades

Es faran visites 2x1 al centre històric entre els clients de calçotades als restaurants

Montblanc torna a posar en marxa la campanya de promoció turística aprofitant la temporada de calçotades. Tenint en compte la bona acollida que va tenir la campanya l’any passat, l’Oficina de Turisme he decidit posar-la novament en marxa amb diversos restaurants de Montblanc, La Guàrdia dels Prats, Prenafeta i Rojals.

La iniciativa es farà fins a finals de març i preveu que els clients que hagin reservat una calçotada a qualsevol dels establiments del municipi durant el cap de setmana tindran una oferta de 2×1 per a la visita guiada a Montblanc el mateix dia que facin la calçotada.

Amb aquesta iniciativa es relaciona l’element patrimonial i històric de Montblanc amb el component gastronòmic de la calçotada. Així els clients que hagin triat fer-la al municipi tenen el valor afegit de visitar el nucli històric de la vila a un preu més avantatjós.

La campanya s’inicia el darrer cap de setmana de gener i s’allargarà fins el darrer diumenge del mes de març, amb la qual cosa la promoció serà vàlida durant deu setmanes que tradicionalment ja atrauen força públic interessats en la calçotada.

La visita guiada començarà a les 11,30h a l’Oficina de Turisme de Montblanc (a l’antiga església de Sant Francesc) i té una durada d’una hora i mitja durant la qual es visiten el recinte emmurallat, places i carrers del nucli antic, les esglésies de Santa Maria i de Sant Miquel i el Museu del Pessebre de Catalunya.

Els restaurants que participen en la promoció són Cal Colom, Cal Jordi, Cal Magret, El Call de Montblanc, El Cortijo, Fonda Castlà, Mil·lenium, el Molí del Mallol i l’Ull de la Vila, de Montblanc; Heretat Masia Poblet, de la Guàrdia dels Prats; Cal Gaya, de Prenafeta; i la Socarrimada, de Rojals.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp