Oficina de Turisme Montblanc

Montblanc tanca l’any amb xifres rècord de visites al municipi

Turisme fa un balanç satisfactori de l'any amb prop de 18.000 consultes i 60.000 persones

Montblanc tancarà l’any amb xifres rècord de visites al municipi. Ha estat, de fet, el màxim històric dels quinze anys d’història de l’Oficina de Turisme.A falta de la dada definitiva del mes de desembre, de gener a novembre l’oficina de turisme ha rebut prop de 18.000 consultes i 60.000 persones, superant les xifres de l’any anterior.

Les visites guiades han tornat a ser, també, tot un èxit. Prop de 8.000 persones han optat per visitar Montblanc de la mà dels guies turístics, i han augmentat de manera exponencials les visites a escolars, passant de 465 l’any passat a 1114 durant el primer trimestre de l’any.

El balanç de l’any també inclou bones dades d’impacte de l’oficina a les xarxes socials, amb una forta presència a Facebook i, sobretot, Instagram, que ha augmentat el nombre de seguidors i les imatges penjades a la xarxa.

També s’ha consolidat el cicle d’esdeveniments, que ha portat fins a Montblanc fins a 38.000 persones entre Brickània, Terrània, Clickània i Safrània. Aquesta darrera, la de productes agroalimentaris, és la que més preocupa al consistori, però creuen que s’hi ha de continuar apostant.”Ens fa patir però és la única fira que diferencia el nostre producte”, ha explicat la regidora, Ariadna Ferrer, i ha afegit que “a més, és una fira diferent a la resta que es fan, amb un valor afegit de xerrades i cuina en directe”.

El principal repte de l’any vinent serà posar en marxa la nova oficina de turisme i noves accions per consolidar la marca Montblanc Medieval. Una d’elles podria ser una oficina de turisme mòbil que serveixi per visitar altres fires i esdeveniments turístics.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp