Josep Morató/EFMR

Primer cap de setmana de Setmana Medieval marcat pel bon temps i l’alta afluència de visitants

Les dues sessions de la Llegenda de Sant Jordi van esgotar les localitats

Montblanc ha viscut un intens primer cap de setmana de Setmana Medieval, marcat pel bon temps i per l’alta afluència de públic. Tant dissabte com diumenge, els carrers de la vila s’han omplert de visitants que no s’han volgut perdre els actes principals, com ara el mercat medieval, la mostra d’oficis o els espectacles de carrer.

El plat fort de dissabte va ser la representació de la Llegenda de Sant Jordi, que va esgotar totes les entrades de les dues sessions, la de les 9 i a la de les 11 de la nit. Aquesta darrera, a més, es va poder veure en directe per TAC12, i va ser seguida per més de 40.000 espectadors, mentre que el vídeo que Youtube amb la Llegenda íntegra ja acumula més de 1.300 visualitzacions, només tres dies després de publicar-la. També ha estat un èxit l’espectacle infantil de ‘Sant Jordi, la Princesa, la rosa i el drac’, que ha omplert les quatre sessions realitzades aquest cap de setmana.

Els actes arrencaven divendres, amb el pregó d’Empar Moliner, que va versar sobre la Llegenda de Sant Jordi i l’actualitat política. Un pregó carregat de metàfores i àcid, i amb l’humor que caracteritza l’escriptora i periodista. Després del pregó la Dracum Nocte va encentar els espectacles de la festa.

Aquest cap de setmana també ha estat marcat per la música. El concert de les Nits Malignes va vendre més de 1.000 entrades per veure a Juantxo Skalari & La Rude Band i Pira’ts Sound Sistema, mentre que divendres el concert de la Dracum Nocte també va ser un èxit de públic.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp