Ràdio Montblanc

Satisfacció entre els botiguers i comerciants de Montblanc per la campanya de Nadal

Aquest dissabte es van entregar els premis dels diversos concursos engegats

La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc fa un balanç positiu de la campanya de Nadal. Les diverses iniciatives que han posat en marxa en col·laboració amb el Museu del Pessebre de Catalunya i l’Ajuntament de Montblanc han servit per dinamitzar el comerç a la vila durant les festes.

Una de les iniciatives, organitzades amb el Museu del Pessebre, va ser la de ‘fes el teu pessebre amb els comerços de Montblanc’. Un total de 26 nens i nenes van participar en aquest primer concurs, fent un pessebre retallable que han pogut recollir als comerços de Montblanc. El passat dissabte 10 de gener, el Museu del Pessebre va acollir l’acte d’entrega de premis. El primer premi va ser per a Abril Bové i Giró; el segon, per a Iona Porta Bordell i el tercer, per a Maria de la Serra dels Torrents Estradé. També es va entregar un accèssit a Clàudia Arche Iglesias.

A l’acte també es va donar el premi al concurs de guarniment d’arbres de Nadal, on hi han participat diverses escoles i centre formatius de la vila. En aquesta ocasió els guanyadors van ser els alumnes de sisè de primària del col·legi Mare de Déu de la Serra, que van decorar els arbres 37 i 39 dels establiments el Racó de la Teca i la Gestoria Romeu-Jové.

Durant el matí de dissabte també es va fer el sorteig dels vals de regals de 50 euros a gastar a les botigues de Montblanc. Els premiats van ser: Nuri Iborra, amb un tiquet de compra de Ca les Bepes; Monserrat Pere, amb un tiquet de compra de Ca les Bepes; Ana Bernat, amb un tiquet de compra del Centre d’Estètica Isis; Joan Pau Jàvega, amb un tiquet de compra de l’Adrogueria Poblet i Montserrat Sánchez Carayol, amb un tiquet de compra de la Fruiteria Garcia Vicent.

Èxit de vendes durant les festes
Més enllà de les activitats realitzades, el Nadal també ha servit per potenciar les vendes als comerços. El president de la Unió de Botiguers, Jordi Robusté, assegurava que la campanya “ha estat tot un èxit, ha tingut molt repercussió i els montblanquins han comprat a les nostres botigues, cada vegada hi ha més fidelització dels clients”. Robusté assegurava que la campanya de Nadal del 2014 “ha estat igual o millor que la de l’any passat”.

Els comerciants també han valorat de manera positiva la nova il·luminació de Nadal, que enguany, per primera vegada, es va instal·lar més enllà del centre històric.

L’entitat vol seguir potenciant les col·laboració amb altres entitats i administracions, i ara ja es estan treballant en la campanya de rebaixes que ja ha començat.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp