Cabello: "El PSC aportarà idees noves al govern de Montblanc'

Cabello: "El PSC aportarà idees noves al govern de Montblanc'

El PSC vol aportar "idees noves" al govern de l'Ajuntament de Montblanc. Així ho ha dit el seu portaveu, Juanma Cabello, que des del passat dimarts és el nou regidor d'urbanisme, interior, llicències, seguretat vial, promoció d'habitatges i de pedanies, a més de tercer tinent d'alcalde de l'Ajuntament.

Cabello ha explicat en una entrevista a Ràdio Montblanc que "és el moment de deixar banderes i colors a banda i posar-nos a treballar". Va respondre a la crida de l'alcalde Andreu de formar un govern d'unitat. La proposta no va reeixir, i només els socialistes han acceptat entrar al govern. "És el moment de treballar per tirar endavant nous projecte a Montblanc en un moment important com l'arribada d'empreses al polígon de Cimalsa".

L'entrada de Cabello al govern farà que passi a tenir cinc regidors, mantenint encara la minoria del govern, que necessitarà pactar amb l'oposició per tirar endavant el pressupost del 2022. En aquest sentit, Cabello assegura que "continuarem en minoria, però esperem que hi hagi sentit comú i que l'oposició faciliti l'aprovació del pressupost pel 2022. Esperem que no posin pals a les rodes".

El PSC creu que "aportarem idees noves, algunes de les que nosaltres portàvem al nostre projecte. Per nosaltres lo important és Montblanc i la gent, i per això treballarem". Assegura Cabello que "el meu partit està per treballar i les idees polítique s'han de deixar a banda. El meu partit m'ha donat suport".

Sobre les eleccions del 2023, Cabello assegura que "encara no és el moment de pensar-hi. Hem estat dos anys i mig a l'oposició, crec que ho hem fet bé. Ara des del govern treballarem defensant les nostres idees. No és un xec en blanc la nostra entrada al govern, i és diferent discutir des de dintre que des de fora".

Juanma Cabello, portaveu del PSC i nou regidor del govern