Detingut el presumpte autor de set incendis a Montblanc

Aquesta nit ha cremat una gran pila de paques de palla a tocar d'una granja a la zona del santuari de la Serra

Per Redacció Ràdio Montblanc
portadasocietatsuccessos

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dijous el presumpte autor material de set incendis que han tingut lloc els darrers dies a Montblanc, la majoria en les últimes vint-i-quatre hores. Tot i això, els Mossos d’Esquadra mantenen la investigació oberta per determinar quants dels incendis detectats se li poden atribuir.

El darrer incendi va ser aquest dimecres a la nit, quan va cremar una gran pila de paques de palla ubicada al costat del convent de la Serra i a tocar d'una granja. Els Bombers van rebre l’avís ahir a la nit, a dos quarts de dotze. Sis dotacions de Bombers han estat treballant en aquest incendi al llarg de la nit i la matinada, fins que a les set del matí s’ha fet el relleu de personal i s’han quedat tres dotacions de Bombers i dues excavadores, una d’elles proporcionada per l’Ajuntament de Montblanc, que van traient les bales de palla cremades. A hores d’ara l’incendi encara crema, i els Bombers encara hi treballen. 

No obstant això, aquest incendi és el setè que ha tingut lloc a Montblanc en els darrers cinc dies. El dia 3 d’octubre els bombers van acudir a un foc d’una vegetació a una masia. Aquest dilluns 6 d’octubre es va detectar un nou incendi en una casa i l’avís es va rebre quasi a mitjanit.

La majoria dels incendis, però, van ser aquest dimecres 7 d’octubre. Els Bombers van acudir a un total de cinc focs. El primer incendi va ser a quarts d’onze del matí a una casa abandonada; el segon, a quarts de dotze del migdia, que van cremar uns matolls, a prop de l’estació de la Renfe. Al migdia n’hi va haver dos més a dues cases abandonades, i a cap a dos quarts de set del vespre, també hi va haver un nou avís d’incendi a una casa abandonada del carrer Vilaverd, tot i que va ser una falsa alarma.

El foc va cremar aquest dimecres a la nit una gran pila de paques de pallaFoto: Bombers de la Generalitat

Notícies relacionades