El vent fa caure dos arbres i obliga a tallar la circulació de trens entre Montblanc i Vilaverd

Ha caigut una arbre a la Rambla dels Gegants i a l'ermita de Sant Josep

portadasocietatactualitat

El vent ha fet caure dos arbres aquest dijous a Montblanc i ha obligat a tallar un tram de la carretera de l'Espluga, on hi ha fanals en mal estat a punt de caure.

Segons les dades de l'observatori del Servei Meteorològic de Catalunya de l'Espluga de Francolí, avui s'han superat ratxes de més de 80 km/h.

El vent ha fet caure un arbre a la Rambla dels Gegants, i un altre arbre de grans dimensions a l'ermita de Sant Josep. La Policia Local, a més, ha tallat el trànsit a la carretera de l'Espluga, entre la rotonda del Vidal i l'Hiper Montblanc, per perill que caiguin uns fanals en mal estat.

També s'ha activat al pla Ferrocat, que ha obligat a tallar la circulació de trens de la R13 i la R14 per la caiguda d'un arbre a les vies entre Montblanc i Vilaverd. S'ha gestionat un servei alternatiu per carretera.

Avui la Conca apareix com una de les comarques amb perill alt pel vent, tot i que no s'han aplicat restriccions. Dijous passat, quan es van tancar escoles i centres sanitaris, les ratxes de vent van ser inferiors.

Notícies relacionades