Els himnes de Sangtraït tornaran a sonar a Montblanc a la 1a Precastanyada

És l'únic concert que Quim Mandado farà al Camp de Tarragona en la seva gira 2026

Per Gemma Bufias
culturasocietatactualitat
Els himnes de Sangtraït tornaran a sonar a Montblanc a la 1a Precastanyada
Foto: Cedida

El pròxim divendres, 30 d’octubre, Montblanc acollirà una gran nit de rock amb l’actuació de Quim Mandado, ex Sangtraït, qui portarà la seva gira “Obrint Camí” fins al Pavelló Municipal. Mandado farà un repàs de la seva trajectòria musical, tocant els grans èxits de les formacions en què va participar, com els Guardians/LGP i, principalment, Sangtraït.

El públic podrà tornar a escoltar alguns dels temes més emblemàtics que van marcar diverses generacions, com “El vol de l’home ocell”, “El senyor de les pedres”, “Somnis entre boires”, “Sang en el fang” o “Les creus vermelles”, entre d’altres.

La vetllada es completarà amb la banda montblanquina A Neverending John's Dream, que presenten el seu primer treball, Coming Back To Paradise.

Les entrades ja es poden adquirir a la plataforma online Codetickets o a través de l’enllaç https://tinyurl.com/4m6a3jcz .

Els preus dels tiquets són de 17 euros + 1 euro de despeses de gestió si es compra de manera anticipada, i de 22 euros + 1 euros de despeses de gestió si la compra es realitza el mateix dia del concert.

L’Associació La Muralla és l’organitzadora de l’esdeveniment, que ha batejat com la primera Precastanyada.

Notícies relacionades