
Els Reis Mags d'Orient han arribat a Montblanc carregats de regals i amb moltes ganes de fer l'habitual cavalcada, ja que l'any passat no l'ha van poder realitzar i es va fer de manera estàtica a dins l'Església de Sant Francesc.
Enguany, tot i fer-la al carrer, s'ha modificat el recorregut per poder passar pels carrers més amples de la població i no formar aglomeracions, acabant així a la plaça de Sant Francesc, molt més gran i àmplia que la Plaça Major.
En mig del recorregut, a l'Església de Sant Miquel, s'ha recuperat la parada que feien SS MM Reis Mags d'Orient per adorar al nen Jesús i deixar-li l'or, l'encens i la mirra, una tradició que a causa de la pandèmia es va deixar de fer.
En el seu discurs els Reis Mags d'Orient ens han explicat que des de l'Ajuntament els hi han entregat les claus del portal de Sant Francesc per poder portar els regals als petits i grans de casa i han desitjat que s'acabi d'una vegada per totes aquesta pandèmia.
A l'hora de repartir els regals per les cases, en cas que portin els presents directament, faran l’entrega a l’entrada de les cases i al replà dels pisos.
