Èxit de participació a la caminada solidària de la Montblanc-Móra

Èxit de participació a la caminada solidària de la Montblanc-Móra

La caminada solidària per la #MontblancMóra va ser tot un èxit. Es va celebrar aquest dissabte 5 de febrer, el dia en que s'havia de celebrar la travessa. Més d'un centenar de persones van participar a la caminada, organitzada pel Club Atlètic Montblanc. Els diners que es van recaptar es destinaran també, de manera íntegra, a Afanoc.

Les persones participants van gaudir d’un dia d’esport, muntanya i solidaritat. Gent vinguda de la Conca de Barberà, de la Ribera d’Ebre, del Priorat i de la resta del Camp de Tarragona van fer un total de 9km passant per llocs emblemàtics del Montsant.

Cadascun dels participants s’havien inscrit a través del web de la Federació d’Excursionisme de Catalunya (FEEC), sumant 119 persones inscrites, fent una aportació individual de 5€, Aquests 595€ recaptats s’afegiran a tots els diners recollits per la #MontblancMóra en totes les activitats organitzades per diverses entitats, aportacions d’empreses i administracions. Tota la recaptació va dirigida a AFANOC, associació que dóna suport a les famílies amb infants i adolescents amb càncer.

Des de Travesses Solidàries valoren molt positivament la implicació del Club Excursionista de Montblanc en l’organització de la caminada, així com la difusió que n’han fet des de diverses entitats col·laboradores, com les AFA dels centres educatius de Montblanc i Móra la Nova, el Club Atlètic Montblanc i el Club Atlètic Espluguí.

Aquesta caminada ha servit d'avantsala de la travessa de 100km que tindrà lloc el proper 19 de febrer i que unirà Montblanc i Móra la Nova.