Després de dos anys complicats, la gent gran de Forès va poder tornar a viure una jornada festiva amb majúscules, i és que aquest dissabte passat, pràcticament un centenar de persones van participar de la Festa en l’Homenatge a les Grans Persones del municipi.
Des del consistori es va organitzar una a jornada que: «ha volgut reivindicar el paper de la gent gran, un sector de la població al que ens agrada donar la importància que es mereix, ja que precisament els hi devem molt. A més, Forès se n'enorgulleix d’ells i elles», apuntava el batlle del municipi, Julià Plaza. La festa va començar a les 12 h del migdia amb la recepció a l'Església Parroquial de Sant Miquel, amb una missa dedicada a la gent gran del poble per part de mossèn Alegret.
En acabat, un dinar festiu va donar pas a les 34 persones homenatjades, a qui es va fer entrega d’un lot de productes de quilòmetre zero de la Conca de Barberà i una fotografia commemorativa. A més, l’Ajuntament va tenir una deferència amb el senyor Joan Puig i Puig, l’única persona centenària. Se li va fer entrega d’un pastís commemoratiu amb espelmes i se'l va obsequiar amb un quadre de ‘Forès, el mirador de la Conca’.


