Gerard Ferré i Cristina Molina, números 3 i 4 de Junts per Montblanc

Gerard Ferré i Cristina Molina, números 3 i 4 de Junts per Montblanc

Junts per Montblanc ha donat a conèixer qui ocuparà els números 3 i 4 de la seva candidatura per eleccions municipals del 28 de maig.

Gerard Ferré, actual regidor del grup municipal, ocuparà el número 3 de la llista. Fa quatre anys va anar de número 4, una posició que ara ocuparà Cristina Molina, que s'estrena a la candidatura. Tos dos acompanyaran Marc Vinya i Raquel Huguet als primers llocs de la llista.

Molina, de 40 anys, és la secretaria de la junta de l’Associació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi i també forma part de la junta de l’AFA de l’escola dels seus fills. En l’àmbit professional cal destacar que és experta en recursos humans, és titulada en pedagogia i Màster en Prevenció de Riscs Laborals.

Ferré, a banda de ser regidor de l'Ajuntament des del 2019, també és president de l’Associació de veïns de Prenafeta, membre de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Montblanc i de l’ADF de la vila. Té 32 anys i és responsable de l’àrea de manteniment d’un centre hospitalari.

Els números 3 i 4 de Junts per Montblanc s'han donat a conèixer aquest dijous en un directe a Instagram, on també s'ha estrenat el lema de campanya 'Montblanc ets tu!'. Aquest lema, segons Raquel Huguet, “és una declaració clara de la nostra vocació de servei. Treballem junts per Montblanc, per les persones, perquè Montblanc és la gent que hi viu. Per aquest motiu diem Montblanc ets tu.”