Ingressen a presó cinc detinguts per cultiu i tràfic de marihuana amb una gran plantació a Pontils

Ingressen a presó cinc detinguts per cultiu i tràfic de marihuana amb una gran plantació a Pontils

Els Mossos d’Esquadra conjuntament amb agents de la Unitat de Droga i Crim Organitzat de la Policia Nacional van detenir el passat dilluns a Pontils, cinc homes, d’edats compreses entre els 35 i 45 anys i amb domicili desconegut, com a presumptes autors del delicte de tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes.

La investigació es va iniciar arran d’unes informacions que apuntaven que en un terreny rural de grans dimensions situat al municipi de Pontils, a la Conca de Barberà, s’havia instal·lat una plantació de marihuana a l’interior d’un gran magatzem.

A partir d’aquesta informació, els agents van portar a terme diverses gestions que van permetre constatar l’existència d’un magatzem que s’havia reformat i condicionat recentment dins del terreny investigat i que presentava les característiques habituals de les plantacions de marihuana interiors. Així, els investigadors van comprovar que la infraestructura comptava amb nombrosos aparells d’aire condicionat, il·luminació i sortides de fum i s’havien tapiat els accessos.

Amb autorització judicial, el passat 13 de desembre es va establir un dispositiu policial d’entrada i perquisició als immobles investigats. De forma coordinada, els investigadors i els grups d’assalt van accedir a la propietat i van poder interceptar un dels detinguts quan va sortir d’una casa i es va dirigir corrents cap a la nau a alertar de la presència policial a la resta d’investigats.

Tot seguit, els policies van interceptar quatre homes més que sortien del magatzem on hi havia la plantació.