La Ganga Food Night, que s'havia de celebrar aquest dissabte en el marc dels primers actes de la Festa Major de Montblanc, finalment s'ha cancel·lat. La previsió de pluja per dissabte ha fet que la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc hagi decidit canviar les dates de l'esdeveniment.
Així, la Ganga Food Night tindrà lloc, finalment, el dissabte 30 de setembre, coincidint amb la celebració del festival internacional de ceràmica Terrània, que tindrà lloc també aquell cap de setmana.
Aquest any la Ganga Food Night presenta com a novetat la samarreta del Seguici de Montblanc, dissenyada per Natàlia Vallès López. La samarreta, disponible tant per adults com per a infants, ja es pot encomanar a les botigues Arasport, Gat i Gos, Forn de Pa Joan, Ull de la Vila i Provinilos. També es podrà adquirir durant la fira.
