L'Oficina Antifrau arxiva les denúncies presentades contra l'Ajuntament de Montblanc

L'Oficina Antifrau arxiva les denúncies presentades contra l'Ajuntament de Montblanc

L'Oficina Antifrau ha arxivat les denúncies que s'havien presentat per presumptes irregularitats a l'Ajuntament de Montblanc en les obres de la torre de Cal Masalles i en la contractació de proveïdors. 

L'alcalde, Josep Andreu, celebra la resolució i critica que altres regidors hagin presentat denúncies, diu,  sense fonament. Demana que es retractin. 

Josep Andreu, alcalde de Montblanc

La denúncia la va presentar Junts per Montblanc. Asseguren que la resolució, malgrat desestimar irregularitats en les obres de la muralla, si que demana que l'Ajuntament iniciï de forma urgent un pla de procediments i contractació en el cas de l'arquitecte municipal. 

El regidor Marc Vinya assegura que no es retractaran perquè la resolució els dona la raó.

Marc Vinya, portaveu de Junts per Montblanc

Esquerra Republicana, per la seva banda, assegura que no ha presentat cap denúncia a l'Oficina Antifrau però destaca que la gestió de contractació de l'Ajuntament és molt millorable. 

Oriol Pallissó, portaveu d'Esquerra Montblanc

L'equip de govern, en referència a la contractació dels serveis d'arquitectura, assegura que complirà el que demana l'Oficina però reiteren que no és constitutiu de delicte.