
El camió robat a l’antic sindicat de Montblanc durant la matinada de dimarts va aparèixer aquest dimarts a la tarda a Salou. Va ser un veí de Montblanc que el va trobar estacionat i sense una roda al carrer Major de la capital de la Costa Daurada.
El robatori va tenir lloc la matinada de dimarts a l'antic sindicat de vinyaters de Montblanc. Els lladres es van ednur desenes de garrafes d’oli que hi havia a l’agrobotiga de Fet a la Conca. També van robar un camió cistella de la brigada municipal de Montblanc que estava aparcat a l’interior de l’antiga cooperativa.
Per poder treure el camió ràpid, els autors dels fets van trencar part d’una columna i també caixes de copes de vidre. També van entrar a l’Oficina de Turisme, que ahir va estar tancada al public perquè hi pugui treballar la policia científica. Els Mossos d’Esquadra ja han obert una investigació per esclarir els fets.
