S’acaben les obres del Pont Vell de Montblanc

L'Ajuntament ja ha recepcionat les obres, després de vuit mesos de treballs

Les obres del Pont Vell de Montblanc i el seu entorn ja estan acabades. La junta de govern de l’Ajuntament ha aprovat la darrera certificació, l’últim tràmit per donar per finalitzats els treballs. 

Després de vuit mesos d’obres, el pont romànic i tot el seu entorn llueixen una nou aspecte, convertint-se en un dels projectes emblemàtics d’aquesta legislatura que ara acaba. 

La recuperació de tot l’entorn era un projecte ja de l’anterior mandat, però que va quedar aturat per la riuada del 2019. Això ho va canviar tot i el va redefinir, amb una inversió de més 1,5 milions d’euros. 

Josep Andreu, alcalde en funcions de l’Ajuntament de Montblanc

Les obres han servit per arranjar els desperfectes que va patir el pont, s’ha creat una peixera, s’han instal·lat grades i s’han rehabilitat els accessos al pont. 

Manuel Reventós, enginyer responsable del projecte

Totes les obres de reparació dels aiguats del 2019 estan ja pràcticament acabades. Falta només recepcionar l’obra del Pont de Bolovi. També fa mesos es va acabar l’obra del gual del Molí del Pas i tambe la rotonda d’entrada a Montblanc, a tocar de l’institut Mare de Déu de la Serra.  

Share on twitter
Share on whatsapp
Share on facebook