Tallada l’N-240 a Montblanc per una nova alerta vermella al Camp de Tarragona

infraestructures

Després de l’avís d’alerta vermella per pluges emès ahir al vespre per la Generalitat de Catalunya, la jornada ha arrancat amb diverses afectacions entre les quals destaquem l’N-240 a l’alçada de Montblanc amb restriccions per mobilitat.

És el cas de l’accés a l’A-27, que a l’alçada de Lilla, a Montblanc, està tallada i es fan desviaments per l’N-240, és a dir, s’obliga a passar pel coll de Lilla als vehicles que volen anar en direcció a Valls.

Al llarg del territori hi ha altres vies afectades com l’N-240, però a l’alçada de Valls o la C-37 també a Valls i Alcover. A Altafulla ha estat necessària tallar l’AP-7 a Altafulla direcció Terres de l’Ebre amb desviament a la sortida 32 amb més de 4 quilòmetres de retenció.

Redacció: EFMR

Notícies relacionades