
El conseller d'Agricultura ha posat en valor la feina feta per l'ens comarcal per impulsar el sector agroalimentari
Concactiva, l'organisme de promoció econòmica de la Conca de Barberà, compleix 30 anys aquest 2026.
Aquest dijous s'ha donat el tret de sortida als actes de celebració d'aquesta efemèride amb la visita del conseller d'agricultura de la Generalitat.
Òscar Ordeig ha posat en valor la feina que Concactiva ha fet al llarg d'aquests 30 anys pel sector agroalimentari, amb la creació dels vivers de celleristes i cervesa, el molí d'oli o l'espai cuina.
Durant l'acte, on hi havia alcaldes i alcaldesses de la comarca i també consellers i conselleres comarcals, s'ha fet un reconeixement als membres del primer consell rector de Concactiva d'ara fa 30 anys. També s'ha fet entrega d'un record als actuals membres del consell rector.
El conseller també ha destacat que aviat hauran de defensar a Brusel·les, també amb representatns de la Conca de Barberà, la nova política agrària comuna que. Assegura que lluitaran perquè la PAC tingui un pressupost adequat per donar suport a les polítiques rurals.





