La Conca signa el conveni Córner amb la Diputació de Tarragona per la promoció turística

portadasocietat
La Conca signa el conveni Córner amb la Diputació de Tarragona per la promoció turística

La 21a edició del conveni Córner de la Costa Daurada referma la col·laboració a llarg termini per a la promoció de la destinació. El Patronat de Turisme l’impulsa anualment per articular una estratègia de promoció turística conjunta amb l’objectiu de maximitzar l’impacte i optimitzar els recursos.

21 institucions públiques, 10 associacions empresarials, 3 cambres i 2 empreses participen enguany en el conveni Córner de la Costa Daurada, un espai de col·laboració per establir objectius comuns, compartir la visió estratègica i valorar conjuntament els resultats.

Entre aquestes institucions hi ha el Consell Comarcal de la Conca de Barberà, que promociona els seus atractius a través d'aquest conveni marc.

Pel que fa a les actuacions concretes de promoció turística, el conveni permetrà la participació conjunta a un total de 5 fires internacionals, estatals i nacionals: Fira ITB (Berlín, Alemanya), Fira World Travel Market (Londres, Regne Unit), FITUR (Madrid) Fira Navartur (Pamplona) i Fira B-Travel (Barcelona).

S’han tingut en compte les fires adreçades al públic final d’interès per a la destinació i les que estan orientades a professionals del sector que són estratègiques per a l’estratègia de promoció turística. A més, es preveuen diverses accions de màrqueting i comunicació d’alt impacte en els tres mercats prioritaris: català, espanyol i francès.

La inversió global i conjunta que recull el conveni Córner 2026 de la Costa Daurada en fires, promocions, comunicació i màrqueting és de 426.000 euros. El Patronat de Turisme de la Diputació hi destina globalment 164.461 euros a fires i promocions i 140.000 euros a Comunicació i Màrqueting, que representa un 71,4% del total. La resta, 164.461 euros, és aportada per la resta de signants, cosa que representa un 28,6% del total de la inversió.

Notícies relacionades